By Erik Henstra
•
September 30, 2025
Het kabinet 'pakt door' op zero-emissie mobiliteit; het wil werkgevers opzadelen met een pseudo-eindheffing, de extra belasting voor de werkgever over een niet-elektrische auto van de zaak, die de werkgever niet mag doorbelasten aan de werknemer.